Ne ocupăm de gestionarea resurselor umane pentru compania ta.

Oferim o gamă extinsă de servicii de resurse umane, de la audituri detaliate ale dosarelor de personal și administrarea eficientă a personalului, până la întocmirea statelor de plată și a declarațiilor fiscale. 

Prin externalizarea HR către noi, vei beneficia de expertiza noastră specializată, care te va ajuta să reduci riscurile, să optimizezi costurile, să accesezi subvenții de la stat și să te concentrezi pe creșterea și dezvoltarea afacerii tale. Ne dedicăm să transformăm gestionarea resurselor umane într-un proces simplu și eficient, astfel încât tu să te poți concentra pe ceea ce faci cel mai bine. 

Industrii

Afacerea are nevoie de toată atenția ta! De aceea, este momentul să îți externalizezi departamentul de HR.

Indiferent de dimensiunea companiei tale, de industria în care activezi, echipa noastră este pregătită să îți ofere tot suportul necesar pentru optimizarea proceselor resurselor umane.

Tehnologie și IT

Soluții HR adaptate pentru companii inovatoare din sectorul tech, asigurând conformitatea legală și optimizarea costurilor.

Turism și HoReCa

Gestionarea eficientă a personalului pentru hoteluri, restaurante și agenții de turism, oferind suport în gestionarea sezonieră a angajaților și respectarea legislației.

Comerț

Sprijin pentru magazine și retaileri în administrarea personalului și optimizarea proceselor de payroll, contribuind la reducerea costurilor operaționale.

Beauty

Servicii personalizate pentru saloane de înfrumusețare și spa-uri, facilitând retenția personalului.

Servicii de consultanță și management

Gestionarea resurselor umane pentru firme de consultanță, asigurând conformitatea legală și eficientizarea proceselor interne.

Construcții

Suport complet pentru firmele de construcții, inclusiv gestionarea personalului în funcție de fluctuațiile sezoniere și de specificul fiecărui proiect.

Industrie alimentară

Soluții HR specializate pentru fabricile și companiile din industria alimentară, garantând gestionarea eficientă a personalului și respectarea normelor de siguranță alimentară.

Transformăm documentele HR în instrumente esențiale pentru afacerea ta: contracte de muncă, fișe de post, regulament intern, regulament de organizare și funcționare, declarații, acte adiționale, decizii de încetare – toate sunt personalizate pentru a se potrivi specificului activității tale.

Prin documente ce conțin atribuții și responsabilități bine definite, proceduri și reguli interne bine stabilite, vei putea oferi angajaților claritate și o direcție înspre atingerea obiectivelor stabilite.

Ce oferim

Intocmirea documentatiei necesare gestionarii personalului

contracte de munca, fișe de post, acte adiționale, cereri concediu, decizii suspendare, decizii încetare, adeverințe – toate personalizate și adaptate specificului activității tale

Gestionarea resurselor umane in Revisal

fluxul modificărilor contractuale este completat și transmis conform reglementărilor în vigoare

Gestionarea dosarelor de personal

verificăm periodic dosarele angajaților pentru a fi conforme cu cerințele legale

Asistență în relația cu autoritățile

vă reprezentăm cu succes la eventualele controale ITM

Nu doar întocmim statele de plată ci oferim consultanță în întocmirea pontajelor, în organizarea activității (când și cum acordăm zile de repaus săptămânal, ore suplimentare, ore de noapte, zile de concediu) astfel încât să fii în conformitate cu legislația în vigoare.

Ce oferim

Procesarea documentelor

Preluăm, verificăm și procesăm foile de prezență, concediile medicale și de odihnă. Unde este cazul, asigurăm asistență pentru stabilirea programului de lucru: inegal, în schimburi, în ture

Gestionarea beneficiilor salariale

Procesăm sau comandăm, după caz, biletele de valoare: tichete de masă, tichete cadou, tichete culturale, vouchere de vacanță, s.a.m.d., asigurând suport în stabilirea unui sistem de salarizare adaptat fiecărui buget.

Întocmirea și transmiterea statelor de plată

Efectuăm calculul salarial pe baza particularităților avute: spor de weekend, spor de noapte, muncă suplimentară, diurnă, beneficii salariale, ținând cont de legislația în vigoare.

Întocmirea și transmiterea ordinelor de plată și a Declarației fiscale 112 în termenul prevăzut de lege

Procedura de decontare CM

Gestionăm procesul de recuperare a indemnizațiilor de concedii medicale din FNUASS și decontarea sumelor către angajatori

Echipa noastră de experți îți stă la dispoziție pentru a oferi soluții personalizate și actualizate în conformitate cu legislația în domeniul resurselor umane. De la interpretarea corectă a legilor și reglementărilor până la consiliere în diverse aspecte legale, suntem aici să te sprijinim.

În domeniul relațiilor de muncă

Întocmirea contractelor de muncă cu clauze speciale: confidențialitate, neconcurență, mobilitate, fidelitate, formare profesională

Consiliere la întocmirea procedurilor de încetare a contractului de muncă pe abatere disciplinară, necorespundere profesională, concedieri individuale

Consiliere în cazul răspunderii patrimoniale

Întocmirea fișelor de post conform specificului fiecărei societăți

Asistență în redactarea Regulamentului Intern și Regulamentului de Organizare și Funcționare

Consultanță legislativă în vederea începerii, derulării și finalizării procedurii de negociere colectivă

Consiliere privind aplicarea legislației muncii în vigoare

În domeniul fiscal

Specialiștii noștri vă oferă cele mai bune soluții/metode de motivare a personalului.

Asistență cu privire la regimul fiscal al avantajelor în natură: pensii private, tichete de masă, tichete cadou, tichete culturale, diverse ajutoare, vouchere de vacanță, s.a.m.d.

Asistență în optimizarea fiscală a pachetelor salariale, ținând cont de legislația în vigoare.

Asistență cu privire la calculul salarial al veniturilor din drepturi de autor.

Cu ajutorul acestui serviciu poți reduce la minimum riscul de amenzi din partea ITM.

Echipa noastră de experți va analiza în detaliu activitatea și documentele tale pentru a garanta conformitatea deplină cu legislația.
Ne asigurăm că toate documentele sunt corect și complet întocmite, respectând drepturile angajaților și normele legale, astfel încât tu, ca angajator, să ai liniștea că totul este în ordine.

Ce oferim

Verificare dosare

Specialiștii noștri verifică dosarele de personal și întocmesc un opis cu documentele existente, urmând să se atașeze documentele lipsă.

Conformitate

Asigurăm conformitatea dosarelor de personal cu legislația pentru a evita sancțiunile ITM.

Indiferent de dimensiunea afacerii tale, suntem gata să identificăm și    implementăm oportunitățile de economisire în funcție de domeniul de activitate și tipologia salariaților.

Ce oferim

Reducerea taxelor și optimizarea costurilor

Analizăm și implementăm strategii de minimizare a costurilor salariale și de reducere a taxelor pentru a îmbunătăți eficiența financiară.

Indiferent de dimensiunea afacerii tale, suntem gata să identificăm și implementăm oportunitățile de economisire în funcție de domeniul de activitate și tipologia salariațilo și să te ajutăm să obții subvenții de la stat în valoare de aproximativ 5400 euro/ angajat

Ce oferim

Gestionarea platformei Puls

Declarăm locurile de muncă vacante și ocupăm posturile la fiecare angajare, conform legii 76/2002.

Întocmirea și depunerea convențiilor către ANOFM

Identificăm categoriile de persoane pentru care poți obține subvenții și te ghidăm pas cu pas în realizarea procedurii.

Întocmirea și depunerea documentației pentru încasarea subvenției

Lunar, timp de 12 luni, vom depune documentația pentru ca firma să beneficieze de 2250 lei/lună/angajat.

Asistență în relația cu ANOFM

Pe tot parcursul procedurii, ținem legătura cu inspectorii ANOFM, iar la eventualele controale vă reprezentăm cu succes.

Prin externalizarea serviciilor de HR către echipa noastră de specialiști, îți vei putea concentra eforturile asupra dezvoltării afacerii tale, având siguranța că gestionarea resurselor umane este pe mâini bune. 

Beneficiile externalizării serviciilor de HR

Reducerea costurilor

- Externalizarea serviciilor de HR poate reduce costurile cu peste 70% comparativ cu angajarea unui specialist intern.
- Cheltuielile sunt optimizate, iar riscul de a nu fi la curent cu legislația în vigoare este eliminat.

Eliminarea responsabilităților birocratice

- Gestionăm toate aspectele administrative și birocratice, permițându-ți să te concentrezi pe activitățile esențiale ale afacerii tale.
- Păstrăm confidențialitatea datelor angajaților, întocmim și livrăm documentele necesare în timp util.

Siguranță și conformitate

- Documentele întocmite sunt actualizate permanent conform legislației în vigoare.
- Verificăm periodic dosarele de personal pentru a asigura conformitatea și pentru a evita sancțiunile ITM.

Rapiditate

Documentele solicitate sunt livrate în maxim 48 de ore, garantând eficiență și promptitudine.

Transparență și claritate

Stabilim clar responsabilitățile și obligațiile fiecărei părți, asigurând o colaborare eficientă și transparentă.

Centralizare și control

Emitem rapoarte și state de plată detaliate la nivel de angajat, departament sau centre de cost, facilitând analiza costurilor și profitabilității.

Flexibilitate

Documentele sunt personalizate conform specificului activității tale, asigurând gestionarea eficientă a oricărei situații.

Precizie în gestionarea dosarelor de personal

Calculul salarial și gestionarea documentelor sunt realizate de specialiști cu expertiză în legislația muncii, eliminând riscul erorilor și sancțiunilor.

Obținerea de stimulente financiare

Cu subvenția primită lunar, îți poți achita taxele salariale, datoriile, plăti furnizorii și gestiona mai eficient cash flow-ul, evitând astfel problemele financiare și menținând stabilitatea afacerii.

Asistență și consiliere permanentă

Oferim asistență în relația cu autoritățile (ITM, ANOFM), în redactarea documentelor de muncă și în gestionarea procedurilor interne.

Optimizare fiscală

Implementăm soluții de motivare a personalului și optimizăm pachetele salariale conform legislației fiscale în vigoare.

Recuperare rapidă a indemnizațiilor

Gestionăm recuperarea indemnizațiilor de concedii medicale și decontarea sumelor către angajatori, asigurând respectarea termenelor legale.

Testimoniale

Ce spun clienții

Ești pregătit să externalizezi serviciile de HR?

FAQ

Întrebări și răspunsuri

Da, vei avea un reprezentant dedicat din echipa noastră de HR, care va fi persoana de contact principală pe parcursul întregii colaborări. Acest specialist va fi disponibil pentru a răspunde întrebărilor, pentru a-ți oferi asistență și pentru a te ține la curent cu progresele și modificările relevante.